Sunday 11 August 2013

A summer moment

Cookie: Hmm, shall I catch these flying things or just leave them be? They make such a fuss, when I chase these annoying buzzing little things and the coloured butterflies they don't want me to chase either, though they don't seem to mind if I run after the white ones. Aren't these double standards?  Oh well, I think I just enjoy the summer moment for now.



Cookie: Hmm, soll ich diese fliegenden Dinger hier jagen oder sie einfach sein lassen? Das Personal macht solch ein Tamtam, wenn ich diese lästig summenden Insekten fangen möchte und die so schön bunten Schmetterlinge wollen sie mich auch nicht fangen sehen. Aber bei den weissen ist es ihnen egal.  Ist das nicht eine Doppelnoral? Na ja, ich glaube, ich geniesse jetzt halt einfach den sommerlichen Moment.

No comments:

Post a Comment